ΠΑΡΑ-ΜΟΡΦΩΣΗ
"…ίσως το χειρότερο σημάδι στη διάρκεια μιας κρίσης είναι οι επιθέσεις που δέχονται οι εκπαιδευτικοί. Αυτό οφείλεται κατά τη γνώμη μου σε δύο παράγοντες: οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν ορατή οικονομική λειτουργία και παράγουν, έστω περιορισμένα, κοινωνική συνείδηση." John Dewey, Αμερικανός φιλόσοφος και θεωρητικός της εκπαίδευσης, 1932.

Προβλήματα πολλαπλασιασμού κλασμάτων




1.   Μια εταιρία ανέλαβε να ασφαλτοστρώσει ένα δρόμο 201 χιλιομέτρων. Μέχρι τώρα έχει  ασφαλτοστρώσει τα 2/3 του δρόμου.
Α. πόσα χιλιόμετρα έχει ασφαλτοστρώσει μέχρι τώρα;
Β. πόσα χιλιόμετρα μένουν να  ασφαλτοστρώσει ακόμα;



2.  Ένας γεωργός είχε ένα κτήμα 10.000 τετραγωνικών μέτρων. Τα 2/5 τα φύτεψε με πεπόνια και τα υπόλοιπα με καρπούζια.
Α. Πόσα μέτρα φύτεψε με πεπόνια;
Β. πόσα μέτρα φύτεψε με καρπούζια;




3.  Ένας παραγωγός παρήγαγε 1500 κιλά φασολάκια. Την α΄ μέρα πούλησε στη λαϊκή τα  3/10  της παραγωγής του. Τη β΄μέρα τo 1/5 , τη γ΄ μέρα τα 2/5 και τη δ΄ μέρα τα υπόλοιπα. Πόσα κιλά φασολάκια πούλησε την κάθε μέρα;





  5.Από  τους  300  μαθητές  ενός  δημοτικού  σχολείου τα 15/100 είπαν πως το  αγαπημένο  τους μάθημα είναι τα μαθηματικά, τα 0,5 πως  είναι  η  γλώσσα και  τα  υπόλοιπα  η  ιστορία. Πόσων αγαπημένο  μάθημα  είναι τα μαθηματικά, πόσων η  γλώσσα και  πόσων η  ιστορία; 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Translate

Ετικέτες